24 May, 2010

Mõtted



Talv on vaikselt tagasi hiilinud. Jälle on vaja peale tööd juua tasside viisi erinevaid tinktuure, mis ajavad sooja sisse ja rahvatarkuse kohaselt annavad veel erinevatele kehaosadele lisaboonust. Üks stimuleerib aju ja teine magu. Aga tegelikult jätame nüüd selle vaese ilma rahule, temast on saanud juba aastate jagu kirjutamismaterjali.

Alustasin vaikselt ka puusaliigese ravi. Määrin hobuste kreemi ja söön miskit toidulisandit. Tegemist vist psühhologiaga, sest hommikul juba sain puusanõksu teha. Ma muidugi ei tea, kas see liigutus mu elukvaliteeti muudab.

Ootan juba aega, kus saan vaikselt õues kunsti nokitseta. Olen haraka kombel talv otsa erinevat nänni korjanud. Nüüd tahaks selle üheks terviklikuks ebapraktiliseks vormiks voolida. Mulle tundub, et puudu on värvilised knopkad. Veel muigugi täpselt ei tea, sest ma ei alusta joonisest, vaid materjalide kokkusobitamisest.

Otsustasin, et järgmiseks aastaks kogun ise oma hea une tee komponendid. Selleks muidugi pean ravimtaimed endale selgeks tegema. Liiga palju ülesandeid suveks? Vaevalt.

No comments:

Post a Comment