13 May, 2010

Krokodill


Eilse päeva märksõnad olid valikute tegemine ja hooletusvead. Tutvusringkonnas on paari päevaga lõmmitud mõnead neljarattalised. Tahtsin ise ka klubisse vast kuuluda, sest rajavahetusel olin hooletu. Õnneks kaasliiklejad oskavad mu kentsakale käitumisele reageerida. Mis neil üle jääb, kui tahavad oma uhket autot ja närve korras hoida.

Ega ma tänagi pole valikutest pääsenud, kuid külm ölle pärast veidrat päeva maitseb küll taevalikult. Olin juba unustanud selle mõnu. Tulevad meelde ajad, kus päevas sai seda nestet gallonite viisi makku transporditud. Kõik ihuliikmed (va põis) olid selle joogi lummuses. Aga millegi tõttu võtsin paar aastat tagasi selle joogi menüükaardilt maha. Ei suuda küll loogilist põhjust välja tuua.

Samas oli täna selliseid uudiseid, mis tõid mu maa peale tagasi. Mina oma pseudoprobleemidega ikka üldse ei oska elu hinnata. Looduse vastu ei saa ka loodusekroon. Samas oleme juba kiviajast saati ise loodust paigast ajanud.

Nägin unes krokodilli ja netist siis puhtalt uudishimust otsisin tähendusi. KROKODILL - kohtumist õela inimesega. Päeva hakkab lõpule saama, aga pole veel kohanud. Seega ärge uskuge unenägusid või siis nende seletajaid.

Jään külalist ootama!

No comments:

Post a Comment