13 June, 2010

Väravavaht



Jalgpallimaraton alles algas, aga mina olen oma "lemmikud" välja valinud. Robert poiss vist ei suuda ennast kunagi minu silmis rehabiliteerida. Öösel nägin hirmuunenägusid tema tööst. Samas siit peale saab ta ennast ainult paremas valguses näidata. Ja loodan, et tal tuleb ikka pikk turniir.

Kommentaatorid on oma suuvärgi ka vaikselt käima saanud. Eks paremaid ja veel paremaid fraase tuleb ka igapäevakõnesse. Siiani on toredaim olnud Zelinski Kreeka kaitse ja riigikassa võrdlus. Lembitu arvas muidugi õigustatult, et ameeriklased tahaksid ka endale pikka ja väärikat ajalugu. Mõnigi jalgpallur on osutunud tegelikult õhuvägede ülemjuhatajaks.

Ja kõige selle kõrval tahetakse, et ma elaksin ka oma igapäevast elu. Mulle küll tundub, et see saab suhteliselt keeruline olema

Oleksin ikka pidanud spordiajakirjanikuks hakkama. Tore on see, et ei valinud väravavahi elukutset.

No comments:

Post a Comment