19 June, 2010

Kilplane



Eila sai külastatud kohta, kuhu ma vist kuulun. Suures sabinas lihtsalt hakkasin oma juuri unustama. Õnneks loksub kõik paika ja õhtuks oli minu geneetline päritolu tuvastatud. Minu esivanema olid kilplased.

Paar tundi kuulasime lugusid, mis olid kopi-pastetud minu igapäevaelust. Lühidalt, inimene on küll leidlik, aga sellest on rohkem kahju kui kasu. Minule omaselt muidugi tuleks targutama hakata sõna kasu definitsiooni ümber. Aga täna hommikul lepin üldlevinud arusaamadega. Mis need on?

Tegelikult oli vahva vaadata, et ei peagi olema hullu tivolit, et inimestele meelelahutust pakkuda. Paar toredat ideed, mõned entusiastid ja rekalaam. Siinkohal toetas ka Müüsleri pargi loodus oma võimsate puudega. Igati vahva avastus.

Sellised kohad muudavad mu veel patriootlikumaks.

No comments:

Post a Comment