06 October, 2010

Ühesilmne



Pimedate riigis on ühe silmaga mees kuningas. Selliselt ma ennast hetkel tunnen, sest eila sai jälle aja peale joostud ja minust kiiremat naist polnud. Muidugi mainiti mulle sõbralikult, et sportlasi polnud kohal. Ma märkasin seda isegi, kui poodiumi kõige kõrgemale astmele olin sunnitud astuma. Minu teine karikas tegevuse eest, mida 3 aastat tagasi pidasin piinamismeetodiks ja oleks pakkunud, et jooksmise mõtles välja kurjematest kurjem mees, et piinata teisi rahvusi.

Peale jooksu tunde mõtles välja kindlasti üks väga väga hea mees Inglismaalt. Ja selle tunde pärast talungi kangestunud jalgu, veremaitset ja hingamisraskusi. Järelikult tagumine tunne on suurem ja võimasam.

Huvitav, kas mina oma suure kerega saaksin kiiremini joosta?

No comments:

Post a Comment