08 April, 2010

Tõrvatilk


Eilse kerguse kõrvale on segunenud väike tume pilvepoiss. Tunnen, et olen alt vedanud väga tähtsat inimest ja sellega seoses ka iseendale liiga teinud, sest mu maailmanägemuses peab teiste inimeste vajadused enda omadest aeg-ajalt kõrgemale seadma. Aga ajaressurss ja raharessurss on jagatud kindlasse ruumi ja sealt saab selle kätte prioriteetide järjekorras. Mul tekkiski isiksuse lõhenemine. Ühest küljest ei taha liiga teha peris mitmele inimesele oma elus ja teisest küljest tekib huvidekonflikt, sest erinevatel inimestel on vastukäivad lootused mu suhtes. Ja ikka see taastumatu vara.

Aga kõige selle juures ma lubasin endale, et lõpetan enesepiitsutamise ja austan iga oma otsust. Ma ju tegin seekord kaalutletult valiku. Ega muud polegi endale ette heita kui seda, et mõistusega asju arutades lükkan tunded kõrvale, aga natuke hiljem selgub, et nad on siiski olemas. Ja tuleb harjuda tunnetega elama.
Äkki need helged raamatud, mis olen hiljuti sirvinud ja lugenud, on oma märgi mu alateadusesse jätnud?

:)

No comments:

Post a Comment