07 March, 2011

Naistepäev



Rubriiki õpetlikud lood. Munk küsib preestrilt: "Kas siis kui ma palvetan, võin suitsu teha?" Saab eitava vastuse. Teine munk küsib preestrilt:"Kas ma suitsetamise ajal võin palvetada?" Saab jaatava vastuse. Kas siis vaatenurga küsimus või küsida peab oskama. Igatahes tasub meeles pidada.

Oli naistepäev. Selline hull kampaania. Hommikul juba ehmatati lilledega uksel. Päeval üllatuslikud õied ja õhtul jalutuskäik. Nimekirjast kõige asjalikum ongi viimane. Tore mõte välja sööma minna algas kümnekilomeetrise jalutuskäiguga. Tahtsime linnast väljas oma keha kinnitada ja siis ikka kohe vantsima. Nu, mu elukogemus ei ütelnud, et kapitalismi ajastul saabudes toidukohta öeldakse, et kõik on otsas. Nii otsas, et saaks pakkuda ainult tühja taldrikut. Aga eilsest saadik on mu pagasis ka selline olukord. Seega tagasiteel valisime uue pubi linnas, kodule lähemal, juhul kui ... Õnneks oli kõht juba tühi küll. Jalutuskäik värskes õhus andis tunda. Süüa sai ka. Hea roog oli.

Mis muidu, väike rööm, mis hiljem muutus veel pisemaks, kuni kadus. Tekkis tunne, et mu peale oli mõeldud, aga veel täna hommikul sain aru, et tegu vaid viisakusega. Aga eks ole toredad hoopis sellised "õied", mis tuuakse ilma välise, kalendraalse surveta. Ja antakse viisakalt tagasihoidliku naeratuse saatel üle. Näiteks suvalisel märtsikuu päeval. Aga kõik tahavad üllatusi ja tähtsad olla. Olgem õnnelikud sellega, mis meil elus on.

Vähemalt läksin naistekategooriasse. Seegi hea. Mõni märkas.

No comments:

Post a Comment