09 February, 2010

Võitlused


Istun koosolekul ja mõtlen, et nüüd oleks viimane aeg sukelduda töökuulutuste maailma. Nuh, peaksin tööd tegema ja ma teostan ennast hoopis oma uue mänguasja saatel virtuaalses keskkonnas. Seega peaksin leidma töö, kus need kaks hobi kattuvad.

Olen täna maha pidanud rida võitlusi. Algas suhtebarjääridest ja lõppes sellega, et shokolaad kotis hakkas mu ajju saatma signaale, et ma olen kotis ja pigem tahaksin olla Su maos. Kaua ma lasen endale magnetlaineid pähe saata. Ootasin millal inimesed ruumist lahkuvad, krabasin paberi maiuselt ja toppisin 100 grammi korraga suhu. Ei saanud täpselt aru, kas närisin, lutsusin või imesin. Lõpptulemus oli, et shokolaad lõpetas mu aju kiusamise ja andis tööd maole. Kes selle lahingu võitis? Kes kaotas? Medalit ei saa keegi ja koju naisele telegrammi ka kurva uudisega ei saadeta. Seega pisiasjad, pisiasjad.

Järgmine vehklemine toimus mooduli ja teema kallal. Kas moodulmaja koosneb erinevatest teemadest või on see tellis hoopis tehtud ainest. Aine, moodul, teema - teema, aine moodul ... Palju toredaid sõnu. Kas inglise keel tuleks meile siin sisu lahtiseletamisel appi? Siit lahinguväljalt ma põgenen. Kusjuures ilma hirmuta.

Tahtsin veel päeval lugeda Lawrence miniraamatut "Rebane", aga see suhte läigus teoses ja pidev sagimine reaalses maailmas jättis mu kaotajaks võitluses selle inglasega.

Plaanin veel täna sporti teha ja koosolekul vähemalt ühe targa lause öelda. Seega ikka võidetud päev.

No comments:

Post a Comment