16 April, 2015

Repliik


Miski või keski peaks mulle õpetama, kuidas suhelda inimestega, kellega mulle meeldib suhelda. Lihtsalt juhtub nii, et on tore inimene, on võluvalt vaimukad vestlused ja siis ma rikun kõik selle miski möttetu repliigiga, mis esmapilgul võib ju tunduda humoorikas (vähemalt mulle). Lühidalt avastasin ennast jälle miski hunniku otsas, mida ma kühveldada ei suuda. Esiteks puuduvad mul looduslikult kaasa antud tööriistad (normaalne suhtlusoskus) ja teiseks ei saa nagu täpselt aru, kust ma alustama peaksin ilma et hunnik veel suuremaks ja lõplikult ületamatuks ei muutuks.

Õpin oma keelt talitsema. Samas ma ei taha seda juhtumit vötta ka kui ainult õppetundi, liiga toredad vestlused lähevad tulevikus ju kaotsi.
Või loodan, et aeg ja juhus mängib mulle võimaluse kätte oma viga parandada ja ma ei pea mõtlema välja lugu, kuidas oma sõnade pärast vabandama minna. Ehk ootan kannatlikult talve ja vean siis vett sõelaga. Elu ja surma küsimus ei ole, aga tähtis ikka. Ja ripakil asjad mulle ka ei meeldi. Ja tegelikult ma ju ei tahtnud kedagi solvata. Aga välja tuli nagu alati.

Olin üle miljoni aasta haige. Ei, mitte kodus ja teki all vaid ikka tööl ja trennis, aga siiski haige. Ühel öhtul surusin oma pöhimötted mulda ja söin kaks valuvaigistit, et saaks magada ja järgmisel päeval tööd teha. Hääl oli küll pärit nagu zombifilmist ja väike rockikähin on siiani sees, aga midagi ei jäänud tegemata. Tegelikult ühel ilusal ilmal loobusin küll jooksust, sest ventilatsioon ikka ei lasknud hapnikku ligi ühestki avast.

Sõna rockikähin meenutas mulle ühte vana ja head sõpra, kellega vestlustest tunnen ikka suurt puudust. Ka nendest, kus me eriarvamusele jäime, ka nendest, mis ületasid hea maitse piire ja nendest, mida pidasime maha ja mille lõppedes ei muutunud maailmas midagi, aga meie sees küll. Ma pean teda külastama ...

Avastasin endas ka väikese dilemma. Kas oma taasleitud lapsepõlvesõbraga suhe üles soojendada ja otsida kanaleid kontaktideks või jätta asi nii nagu on. Üllatavate hetkede jaoks.

Tundub, et praegu keerleb mu möttemaailm suhtluse ümber. Peaks kursustele minema. Ikkagi on küsimus sparringupartneris :)

Homme kihutan Lõuna-Eestisse :) Suhtlema.

No comments:

Post a Comment