10 December, 2014

Ära üle pinguta


"Sõdi oma vaenlase kätega" Olev Remsu "Bussiga Poolas II". Tegin nii. Ühesõnaga saatsin edasi mulle adresseeritud kirja vähe kõrgemale ja loobun ise võitlemast seda lahingut. Eks näis, kas toimib. Kui ei toimi, ei kaota ma ikka midagi. Lihtsalt rohkemad inimesed on infoga kursis.
Vahepeal on kõvasti saanud mälumängida, inimsuhetes ragistada, oma peas kedratud jagamatud lugu erinevates versioonides. Endiselt annab ja võtab see mult energiat. Pean endale Milko looma. Oleks Osski olemas, tema ikka itsitaks koos minuga ja siis muidugi noomiks ka (ma kujutan elavalt ette pisikest beeži mokka kõkutamas ja pead üles-alla noksutamas).

Käisin doonoriks. Hemoglobiin oli üle hulga jälle korras. Hea tunne kohe. Hakka või jooksma.

Aga looks kirjutan seekord jälle hääletamisest. Võtsin mina väikse sõbra auto peale. Noormees küsis, et kas ma iga päev kuulan Vikerraadiot. Vastasin, et loomulikult mitte, ainult siis kui ma hääletajaid peale võtan. Noormees vaatas mulle otsa ja küsis: "Kas sellepärast, et te siis paistate teistele intelligentsem välja?" Ma siis kostsin vastu: "Ei, sellepärast, et ma harin hääletajaid." Poiss: "Aga teie tööpäev on ju läbi."

Ja nüüd küprokit panema.

No comments:

Post a Comment