14 June, 2011

Kuu



Ilm hakkab sellist kuju võtma, mis soosib mõttetegesust, sportimist, elamist ja eelkõige hingamist. Veider oli käia ringi märja särgiga ja sooja peaga.

Mingisugune stabiilsus hakkab jõudma mu maailma. Vähemalt esialgu paistab nii.

Samas kuulsin just lugu, mis minu nimel ja minu heaks tehti ja hinge tekkisid vastakad emotsioonid. Minu ametialane tegevus pandi kahtluse alla, eirati seda, mida ma õpetanud olen, aga teisest küljest sunnin veel inimesi tegema adrenaliinirikkaid tegusi (ja ei olnud kuidagi kohustuslikud). Nüüd mõtlen välja ametlikku reageeringut. Välja peaksid paistma ju asja mõlemad pooled. Kahjuks üllatusmoment rööviti mult.

See vist ikka võrdub kuu allatoomisega taevast. Minu esimene. Pole nii kindel, aga võib-olla ajas on eelmised oma sära kaotanud. Tajun tugevalt kuidas väärtushinnangud pidevalt modifitseeruvad. Hetkel polegi tühine tunne. Lollused täidavad mannavahuna mu armistunud elu.

Ees on oodata palju kenasid momente. Terve trobikond.

No comments:

Post a Comment