26 October, 2010

Puhkus



Väike puhkus - vahepala. Jõude ei saa peris istuda, aga mõni töövahend saab küll natuke rahulikumalt ennast tunda. Olen muidugi plaaninud endale nädalaks kvartali jagu ülesandeid, et ikka diivanil lebamine harjumuseks ei saaks. Televiisorist tuli niigi hirmutav uudis, et aastast kolm kuud vähemalt veedame voodis. Peaks ikka mõtlema parema madratsi peale. Autos viibin palju vähem aega, aga isegi kümneminutilise sõidu jaoks sätin tooli mugavasse asendisse. Voodi vedrustus andis järgi juba paar aastat tagasi ja lohk mu põlve all ei pruugi olla nii ergonoomiline kui mulle möelda meeldib.

Nädalavahetus oli löögastav ja röösa. Seda olin oodanud kuid vist. Aga enam pole ma nii kindel, et seda kepiga mehe jooki oma lemmikute registrisse kanda tahaksin. Pigem jäägu ikka tagavara sahtlisse. Käeulatuses kõige originaalsem ja kõige läbipaistvam jook. Kui vedeliku mure välja jätta, siis oli kõik skaala positiivsel poolel. Sellest oleks võib-olla puhkuseks piisanud. Ega ma nurise, sellega maailma paremaks kohaks ei muuda.

Lõpuks lähen teatrisse ...

No comments:

Post a Comment