14 April, 2010

Ehitaja


Kõik on nii asjalikud, kõigilt oodatakse midagi ja samas on ülesannetega üle külvatud. Ma maadlen siin ühe küsimusega, mille otsa vabast tahtest sattusin. Mida osteti "Toomas Nipernaadis" Riia turult 20 ruubli eest? Pole halli aimugi. Seega ma leian endale ikka ise ülesandeid. Olen juba netisügavustest otsinud ja ka natuke peal pool olen surfanud, aga tulemusi pole. Peab ikka raamatukokku minema ja sealt saama õigeid vastuseid.

Netis liiguvad ringi kirjakesed, mida peab vähemalt viiele sõbrale saatma, siis lähevad soovid täide. Ma tavaliselt sellele liimile ei lähe, aga täna avastasin, et üks soov on nii suur, et see tilluke roosipilt saata edasi, võiks mind isegi päästa. Kas hakkan ka muutuma ebausklikuks?

Kuulasin täna ühe eduka mehe vestlust edust. Mis selleks kõike on vaja. Kõike polegi, piisab eesmärgist, huvist ja laiskuse maha surumisest. Viimasega on saadud maadelda küll, aga kui eesmärk ja huvi kattuvad, siis nad on juba kahekesi jõudeelu vastu, seega siis ongi lihtsam seljatada topelt nelsoniga üks levinuimatest seitsmest surmapatust. Rohkem ei jaksanud seda edulugu kuulata, kuidagi liiga palju sai. Klišeed olid paika pandud, nüüd jääb üle ainult oma elu üle järgi mõelda.

Inimene pidi kõige suuremad barjäärid endale ise ehitama. Mulle tundub, et saan sellega hakkama. Äkki peaks ehitajaks õppima. Saaks lahedamad müürid. Kuid paari viimase päevaga olen näinud, et ka teised inimesed saavad mulle tõkete paigaldamisega hakkama.

Barcelona

No comments:

Post a Comment