24 September, 2013

Natuke negatiivne kirjutis


Arvan, et olen hetkel kuidagi väga närviline ja üles keeratud. Suutsin rikkuda suhteid oma kossutrennis, loodan, et asi ei läinud katki lõplikult ja rahulikud mehed unustavad tuulde visatud sõnad ja andestavad ülevoolavatele naistele nende mõtteavaldused (kusjuures üks kuulus bänd läks ka kunagi laiali naiste pärast). Aga kurb on see, et tekkis kummastav vööristus ka noormehega, kes on minu jaoks ikkagi päris sõber. Oleme koos ja eraldi ühiseid kilomeetreid maha tallanud. Muidugi võib siin rääkida sellest, et tuleb arvestada paarisrakendiga. Ja solvad naist, solvad ka meest. Äkki annab aeg ...

Töötada kohas, kus enam ei arvestata inimese oskustega, on katsumus. Tunnen, et minu koolitamisse ja pädevuste tõstmisesse on investeeritud suurelt aega ja raha ja nüüd ei öelda mulle, et kukkusin läbi või astu ära, vaid pigem istu oma teadmistega ja aja oma pisikest rida (mida oleks saanud teha ka ilma arenemata). Ja pigem pole öeldudki, vaid teised teavad, on kuulnud, märkavad. Nujah, aga mind ei kutsuta enam arutelude juurde (kus varem struktuuri kohaselt käisin) ja see on paras märk. Äkki aeg annab ...

Avastasin, et lisaülesande juurest on ka mu nimi eemaldatud. Seda tööd tegin töökoha väliselt. Aga siis meenus mulle suhete rägastik. Milline ülemus on kelle sugulane, kes magab kellegagi, kellele ma ei meeldi millegi tõttu, mis pole suures osas minu enda isikuga kuidagi seotud jne. Eesti värk. Nii väike, et uut töökohta peaksin otsima teisest süsteemist, aga tahaks oma teadmisi, vilumusi, kogemusi kasutada ilusama Eesti nimel. Sugulus sakib ...

Peale kõike muud avastasin, et ma pole ka õige ugrimugri. Rein Sikk "Minu Ugrimugris" kirjeldab inimesi, kelle maailavaade ei sarnane minu omale. Ei ole kiindunud muusikasse ja pigem tatsaksin vene disco saatel, kui jauraksin regilaulu (kui ei peaks kumbagi valima, siis ei valiks ka). Mõistan pigem vene korravalvureid. Rahvariided? Ilmselt pole ma veel katki läinud.

Mind hoiatati, et autor on romantik, aga et nii suur romantik ...

Aeg annab, aeg võtab ...

No comments:

Post a Comment