08 March, 2013

Hämming


Nonii, ma olen ikka täielikus hämmingus. Ma pole suur teleka sõber, aga ootan reedet ja Kuldvillakut. See tähistab minu jaoks töönädala lõppu. Nagu klõps ja mõtted lähevad kodusematele asjadele. Jätsin kohalikule prominentide peole minemast, sest tasuta söök ja jook polnud nii ahvatlev. Pool tundi keegi viitsib mulle küsimusi ette lugeda, vat see on ahvatlev. Aga mis siis sai, telekas oli täielik kaos. Kolm tibi itsitasid ja kudistasid. Raiskasid aega ja edvistasid. Küsimused olid ka lihtsamad kui tavaolukorras ja mul oli nii piinlik, et olin pool ajast peapidi teki all ja teise poole ajast lihtsalt vahutasin vihast ja tänasin jumalat, et minu ja kolme osalise vahel oli telekaekraan. Saatejuht nimetas seda veel naistepäeva eriks ja ütles, see saade on kõigile naistele. Juba teist korda see aasta avastan, et vist olen mees. Ühesõnaga olin poole saate pealt nõus juba kuskile kirjutama, kas siis telekanalile või lausa nii kaugele, kust on ostetud see saateformaat. Ma tundsin, et seda pühadust on solvatud sajaga. Päriselt ka, selline tunne nagu oleks solvatud mu ... noh kõige olulisemat inimest mu elus.
Tegelikult ma pole nii kuri, aga hakkasin mõtlema, et kas meil "meelelahutus"-saateid pole piisavalt, et nüüd ühe saate žanri hakatakse segama labase komöödia omaga. Keegi oleks veel võinud peale ka naerda ja mul jääb veel vähemaks põhjuseid teleka ees istuda.


Nüüd on vist juba hilja minna valla rahade eest jooma. Tegelikult ikka lausa selline raha, millega mul pole karva võrdki pistmist. Kunagi rääkisin sellest, kuidas oma raha käekõrval ühte teise valda viin ja ootan, et nad tee lahti lükkaks talvel. Minu raha eest. Aga äkki ka need vallad kunagi ühinevad.

 Nüüd otsin endale netist mõned huvitavad faktid.

No comments:

Post a Comment