09 January, 2013

Pidev nali


Jälle on nalja saanud. Alustan palavamaist elamusest. Jõusaalis on üks ilus ja habras neiu, kelle keskkoht on murdumiseni peenike ja üleüldse ei julge ma kõvasti hingeldada, kui ta mu läheduses on, kartes ta pikali kukutada. Aga eile ma juhuslikult nägin, milliseid raskusi ta tõstab. Selliseid, mida ma arvasin, et naisterahvale pole kohane. Ma pole selliseid hantleid ja kange käes küll hoidnud. Oma kibestumises ma muidugi jõudsin selle arusaamani, et ka koos nende ülisuurte raskustega ta minu kehakaaluni ei küündi. ... Jes. ... Aga tegelikult hakkas mul piinlik küll ja mõte, et mis ma siis nii suurt keha kaasas kannan? Arvasin, et see on jõu jaoks vajalik. Sain tünga. Teen endale uue treeningkava.

Üks mu vastassoost kolleeg kargas ühel vabal hetkel mu tööruumi ja kukkus kallistama ja musitama. Lugesid õigesti. Ma mõtlesin, et langen minestusse ja ei tõuse sellest enne Kalevipoja tulekut. Peale kõike muud oli ruumitäis asjasse pühendamatuid, kes vaatasid vööristavalt. Punastasin ja kohmetusin ja siis algas ring otsast peale. Veidi hiljem (mees oli siis juba läinud) aga tuli natuke hea tunne ka sisse. Ma päriselt ka tundsin, et see pisiasi, millega kolleegi aitasin, tegi ta meele röömsaks. Ma tundsin ennast vajalikuna ja siis veel seda ka, et see abi läks küll õigesse auku.

Üks mu vastassoost kolleeg küsis mu käest, et miks ma kolin uutesse (vanadesse) tööruumidesse, jää meile siia silmaröömuks. Alguses see seksistlik lause solvas mind (pealegi minu välimus silmale röömu küll ei valmista), aga kui ta lisas, et muidu jäävad meile siia naistest ainult Nälg ja Katk, siis ajas mind itsitama. Ma pean siiski selgitama, et mees tegi nalja. Ja tal nende paralleelide tõmbamisega üldiselt ei tule ära, ta ju arvas, et ma olen ühejalaga tinasõdur ka.

Teeoludest võiks ka kirjutada. Täna hommikul vara maal käies sain ikka tivolitunnet läbi elada. Muidu mulle meeldib kliima, aga keeruline on erinevaid tegevusi teha selles keerulises ilmastikus. Näiteks autot juhtida.

Ma hakkasin eile ise ka uskuma, et peab olema minaise, sest teised on kõik juba olemas.

No comments:

Post a Comment