26 December, 2012

TO DO



Et siis pühad. Või tegelikult ütleksin, et põhjendatult mitu vaba päeva, mida sai kasutada täiesti väliste (tõlge: igapäevaselt neid asju ei tee) tegevuste jaoks või siis see kuidas ma olen ennast viis päeva kutsunud eesti rahava pärisorjaks. Ega keegi vist sellest irooniast aru saa. Ise ma ju tahan küpsetada, keeta, tube kaunistada, tolmuimejaga sporti teha ja pesumasinat lakkamatult millegagi toita (ja nii juba viis päeva). Aga tegelikult ikka on midagi täiesti valesti nende vabade hetkedega. Need pole nii vabad. Kogu aeg siiski taovad kuklas kohustused, mis siis, et need pole palgateenimisega seotud. Samas on raha teenimine ka vabatahtlik, nuh ühiskond vaatab viltu veidi oma köördis silmadega, kui valid mitte just eriti tulusa alternatiivi, näiteks elu tänaval. Aga teisest küljest ise toodame alkot ja siis räägime sellega kaasnevast haigusest. Tammsaare paneks siin pidagi paradoksilist kirja ... või hoopis toksilist?

Ei valinud ühtegi pidu. Isegi ei vaaginud selle üle. Ma ei tea, kas trots või lootusetus või siiani siiski see tunne, et pole inimest, kellega seda tunnet jagada kasvõi meenutusena. Kui ma kunagi ütlesin, et kõik hea sai otsa 2010, siis ma olin julm selle vastu, mis veel 2012 igavikku sai kaduda. Aga hirmsati tahaks selliselt rääkida, et ei peaks muljet avaldama, et loo lõpus ei oleks kas ootamatust või õpetlikkust või narratiiv ise peaks kuidagi ilukirjanduslik olema. Lihtsalt öelda, et käisin linnas, vaatasin ringi, nägin luupeadega salli, otsustasin, et ei osta. Toidupoes vaatasin endiselt sagivaid inimesi, valisin pudeli valget rislingut. Maksin. Mängisin esimese klassi poisi ja ta vanematega lauamänge, tulin koju, istun arvutis. Sedasi tahaks rääkida. Päriselt. (nagu vanasti) Aga võib-olla on lugu selles, et tarbisin natuke aega tagasi veinile peale veel palderjani. Täiskasvanuks saamine on vabatahtlik (ei unune see) ja küll ma pesnionipõlves siis ...

Oma pahadele harjumustele vaatamata on ikkagi veel inimesi, kes mind kogu komplektiga taluvad. Asi pole lootusetu, järgmist aastat peaks vast ootama. Veini ja paderjaniga :)

Õnnelik olemine on kohustus. Panen selle to do listi.

2 comments:

  1. ma olen täna nii põnevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-lt laenu saanud, nii et otsustasin taotluse esitada populaarsete soovituste põhjal ja alles mõni tund tagasi kinnitasin oma kontol kogusummat 10 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad tõelist laenu, taotleda oma e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    ReplyDelete
  2. Minu nimi on Lilian N. See on väga rõõmus päev minu elus, kuna Dr.saguru on mulle osutanud abi, aidates mul oma endist abikaasat oma võlu- ja armastusloitsuga tagasi saada. Ma olin abielus 6 aastat ja see oli nii kohutav, sest mu mees tõesti pettis mind ja otsis lahutust, kuid kui ma leidsin Internetis Dr.saguru meili selle kohta, kuidas ta on aidanud nii paljudel inimestel endist naist tagasi saada. ja aidata suhteid parandada.ja muuta inimesed oma suhtes õnnelikuks. selgitasin talle oma olukorda ja otsisin siis tema abi, kuid minu üllatuseks ütles ta mulle, et aitab mind minu juhtumiga ja siin ma nüüd tähistan, sest mu mees on lõplikult muutunud. Ta tahab alati minu kõrval olla ja ei saa ilma minu kingituseta midagi teha. Ma tõesti naudin oma abielu, milline suurepärane pidu. Ma jätkan Internetis tunnistamist, sest Dr.saguru on tõeline loitsumees. KAS VAJAD ABI, SIIS VÕTKE KOHE ÜHENDUST ARSTI SAGURUGA EMILIIDI KASUTA: drsagurusolutions@gmail.com või WhatsApp +12098373537 Ta on ainus vastus teie probleemile ja paneb teid oma suhtes õnnelikuna tundma.
    1 ARMASTUSLOITS
    2 WIN EX TAGASI
    3 EMAKA VILJAD
    4 EDENDAMISE LOIITUS
    5 KAITSELOITS
    6 ÄRILOITS
    7 HEA TÖÖ LOIITUS
    8 LOOSILOITS ja KOHTUJUHTU LOITS.

    ReplyDelete