19 March, 2012

Vargus



Põlv valutab kui loom. Aga see on pisikene lugu. Keegi tuli mu töökohta ja varastas mu töövahendid. Ja kõik viitab sellele, et tüüp tundis mind ja mu veidrusi ning asi oli ette planeeritud. Muidugi võib ka selline positiivne stsenaarium olla, et mind lihtsalt jälgiti terve päeva, et päeva lõpuks järeldused teha. Et siis tüüp ei tundnud mind. Kumb variant jätab parema tunde hinge?

Igatahes oli tööriistadega varustatud inimene reedel sisse tunginud minu ajutisse valdusse ja võtnud asju, mis kuuluvad kaudselt Eesti riigile. Esmaspäeva hommikul seisan mina kaks kätt ripakil, mokk töllakil ja vahin tühjusesse. Teisipäeva hommikul on endiselt suu käändu ja aju halvunud. Tegelikult aga vajaks töö tegemist.

Selline see elu on. Kellelgi oli veel neid asju vaja.

Elagu tasuta asjad!

No comments:

Post a Comment